Descoperă cu Dino unde trăiesc animalele!

Vine o vreme când trebuie să îi dai aripi copilului tău: să îl laşi să încerce lucruri noi, să aleagă singur ceea ce îi place, să facă greşeli, ca mai apoi să înveţe din ele. Aşa îşi câştigă încrederea în sine, îşi dezvoltă curajul de a explora lumea de unul singur şi îşi construieşte bazele pentru a deveni un adult independent şi responsabil. Da, uneori e greu să îl laşi să se descurce singur, fără să îi fii alături la fiecare pas. Dar nu uita niciodată că ajutându-l să devină autonom înseamnă să îl susţii, să îl încurajezi să evolueze frumos şi sănătos, asigurându-te totodată că nu se expune unor riscuri.
Cum îl poţi ajuta pe cel mic să devină independent şi să aibă încredere în el? Cel mai simplu mod este prin joc. Iar Danonino îţi este alături, ajutându-te în acelaşi timp să îi oferi o alimentaţie echilibrată copilului tău.
Pentru a te bucura de jocuri amuzante şi experienţe inedite pentru întreaga familie, intră în aplicaţia ,,Aventurile lui Dino” care are acum o nouă insulă. Aici poţi petrece timp de calitate cu cel mic, ajutându-l să îşi dezvolte abilităţile cognitive explorând diferite medii înconjurătoare, învăţând să facă lucrurile de unul singur, să găsească răspunsuri și soluţii şi să fie un bun prieten pentru cei din jur.
În plus, Dino vă aşteaptă în fiecare weekend din luna februarie să vă distraţi pe patinoarul din centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti şi să vă bucuraţi de surprizele Danonino. Iar la radio Itsy Bitsy copiii pot afla lucruri interesante despre animale şi locurile în care acestea trăiesc şi pot intra în concursurile lui Dino pentru a câştiga premii pe loc.
Esenţa autonomiei copilului tău stă în conştientizarea faptului că se poate descurca singur. Îndrumă-l şi susţine-l să reuşească. Atunci când ştie că poate, cel mic e cu un pas mai aproape de a cuceri lumea.
Despre produsele Danonino
Produsele Danonino – brânzica şi iaurtul de băut, toate cu piure de fructe au un conținut semnificativ de nutrienți esențiali (proteine, calciu, vitamina D) importanți pentru creștere, fiind o alternativă la dulciurile concentrate și la băuturile cu zahăr consumate deseori ca desert sau gustare. De exemplu, Danonino brânzică conţine cu 50% mai mult calciu faţă de aceeaşi cantitate de lapte, de 2 ori mai mult calciu faţă de brânza de vaci obişnuită şi de peste 10 de ori mai multă vitamina D, comparativ cu aceeaşi cantitate de lapte. Vitamina D și Calciul sunt cei mai buni prieteni ai dezvoltării normale a oaselor unui copil. În timp ce calciul mineralizează țesutul osos, vitamina D asigură absorbția lui și contribuie la funcționarea normală a sistemului imunitar imunitar puternic.
În 2015 Danonino a obținut premiul I la categoria produselor lactate pentru copii în cadrul Galei Forbes Brands for Kids. Studiul a fost realizat în rândul mămicilor din mediul urban din România cărora li s-a cerut să precizeze ce produse le oferă copiilor lor, în ce branduri au încredere, care consideră că sunt cele mai sigure produse şi cu cel mai ridicat nivel de calitate pentru cei mici.
Danone România
Urmând misiunea de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni, Danone este lider în domeniul produsele lactate proaspete, structurându-și afacerea pe patru linii de business: produse lactate, apă îmbuteliată, alimentație specială pentru bebeluși șinutriție medicală.
Prin dublul angajament de a obține succes în business și de a contribui la progresul social, compania își propune să aducă valoare adăugată tuturor segmentelor de public – celor 100.000 de angajați, consumatorilor, clienților, furnizorilorși acționarilor.
Prezentă în peste 130 de țări, compania a generat vânzări de 21.1 miliarde de euro în 2014, mai mult de jumătate din sumă fiind obținută în regiunile în curs de dezvoltare. Portofoliul Danone include atât mărci internaționale (Activia, Actimel, Danette, Danonino, Danio, Evian, Volvic, Nutrilon/Aptamil, Nutricia), cât și mărci locale (Aqua, Bonafont, Mizone, Blédina, Cow & Gate, Dumex).
Danone a făcut primul pas pe piață în Barcelona încă din 1919, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca leac pentru infecțiile intestinale care afectau în special copiii. Astăzi, divizia de lactate este puternic dedicată misiunii companiei de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni și pune pe piață o gamă variată de produse lactate proaspete, gustoase și nutritive.
În România, Danone este lider de piață pe segmentul iaurturi. Compania are în portofoliu peste 90 de sortimente, realizate în majoritate în fabrica din București. Fabrica Danone din București a produs local primele iaurturi în 1999, iar 1 din 2 iaurturi consumate în România poartă marca Danone (conform datelor Nielsen 2014).