sâmbătă,decembrie 4, 2021

Am încercat să fac din reţeta de papanaşi moldoveneşti pe care i-am pregătit în urmă cu 2 săptămâni, o reţetă mai sănătoasă, fără gluten şi cu un conţinut scăzut de grăsimi şi fără zahăr.

 

Papanaşi fără gluten şi fără grăsime

 

Ingrediente:

  • 300 g brânză de vaci
  • 1 ou
  • un praf de sare
  • 50 g amidon de porumb sau făină de orez
  • 1/2 linguriţă de bicarbonat de sodiu
  • ¼ linguriţă pudră de coriandru

 

Mod de preparare:

Am făcut compoziţia din brânză de vaci, ou şi un praf de sare şi am amestecat bine. Am adăugat făina şi am pus bicarbonatul de sodiu şi vanilia, iar apoi am amestecat cât am putut de bine toată compoziţia. Am lăsat să crească vreme de aproximativ 15 minute.

Apoi am pus tigaia la încins, fără să o mai ung cu ceva. Cu ajutorul a două linguri, am format biluţe pe care le-am pus în tigaie, am presat uşor şi am lăsat tigaia la foc mic. Biluţele s-au topit şi s-au aplatizat singure.

Am lăsat pe fiecare parte timp de 3-4 minute, până când s-au rumenit, apoi am întors cu o paleta pe cealalat parte. Se servesc simpli sau cu puţină cremă de smântână.

Să aveţi poftă!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *