sâmbătă,noiembrie 27, 2021

Şase alimente minune care te scapă de grăsimea abdominală

Nu ai timp să faci sport, dar ai observat că, în ultima vreme talia ta s-a cam îngroşat. Alimentaţia e de vină. Nu e uşor să scapi de grăsimea din zona abdominală, dar nu e imposibil. Noi îţi spunem cum.

 şase-alimente-minune-care-te-scapă-de-grăsimea-abdominală

– Migdalele te scăpă de grăsimea abdominală

Un studiu recent făcut de americani a demonstrat că migdalele nu sunt bune numai pentru inimă, ci şi pentru grăsimea din jurul taliei. Astfel 42 g de migdale crude te ajută să capeţi o talie de viespe. Timp de 12 săptămâmi, 52 de adulţi suprapoderali, dar având colesterolul mărit au fost observaţi de către o echipă de cercetători. O parte dintre el au urmat un regim care avea integrat o porţie de 42 g de migdale zilnic, în timp ce alţii au primit o brioşă cu banane în locul acestora. Deşi studiul a avut iniţial ca obiectiv scăderea colesterolului, cercetătorii au observat că cei care au consumat migdale au pierdut masa de grăsime abdominală, de pe picioare şi din jurul taliei. De notat că 30 g de migdale conţin 170 calorii, 6 g de proteine, 4 g de fibre alimente, vitamine şi minerale.

– Alte fructe uscate precum nucile, fisticul, nucile pecan, de macadamia ard grăsimile abdominale, chiar dacă conţin multe grăsimi. E preferabil să fie crude, nu prăjite şi sărate. Dacă vei ronţăi o mână de fructe uscate cu 20 de minute înainte de masă, vei mânca mai puţin şi vei reduce substanţial grăsimea corporală.

Alte alimente care au acelaşi efect

Mai sunt şi alte alimente care te ajută să scapi de grăsimea corporală, topind-o.

Ciocolata neagră cu minimum 72% cacao, chiar dacă are multe calorii este un aliment sănătos. Unul sau două pătrăţele de ciocolată neagră (care au doar 40-50 de calorii) pot înlocui un desert de 500 de calorii. În plus, ciocolata neagră este foarte bogată în antioxidanţi dintre care cel mai important este teobromina, care, pe lângă alte avantaje, scade tensiunea arterială. Grăsimea conţinută de ciocolata neagră este naturală şi sănătoasă, provenind din untul de cacao. Când cumperi ciocolată, asigură-te că nu mai are adăugate şi alte grăsimi şi nu depăşi două pătrăţele pe zi.

Laptele şi uleiul de nucă de cocos. Aceste alimente conţin grăsimi saturate denumite trigliceride cu lanţ mediu, care întăresc sistemul imunitar şi sunt utilizate uşor ca energie de către corp, fără a fi stocate sub fomră de grăsime corporală cum se întâmplă cu alte tipuri de grăsimi.

– Ouăle. Atât gălbenuşul cât şi albuşul. Oul este o sursă de proteine de înaltă calitate. Dar, puţini ştiu că, de fapt, gălbenuşul este partea cea mai sănătoasă, fiind plină de vitamine, minerale şi antioxidanţi, printre care, luteina. Gălbenuşul conţine peste 90% calciu, fier, fosfor, zinc, tiamină, acid folic, vitamina B6 şi B12. În plus, vitaminele A, D, E şi K, precum şi acizi graşi esenţiali. Ouăle au puţine calorii şi sunt săţioase.

– Avocado. Chiar dacă sunt considerate alimente grase, sunt pline de grăsimi sănătoase, vitamine, minerale, oligoelemente şi antioxidanţi precum şi fibre. Toate acestea contribuie la menţinerea unui nivel optim de hormoni şi ajută la pierderea grăsimii şi a dezvoltării musculare. În plus, fiind săţioase, ţin de foame câteva ore bune.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *