Un aliat de nădejde în bucătăria noastră!

Comincat de presă
Bogăţia pământului şi căldură soarelui s-au combinat pentru a ne oferi un fruct unic. Gustoase şi îmbietoare, roşiile au un conţinut redus în calorii şi sunt bogate în substanţe nutritive. Sunt alcătuite în principal din licopen. Este semnalat de culoarea roşu aprins şi este cunoscut pentru a fi nutritiv pentru noi. Antioxidanţii îşi păstrează proprietăţile chiar şi după procesul de preparare. De fapt, gătite le face mai puternice.
Mutti Pulpă păstrează prospeţimea de roşiilor coapte la soare şi proaspăt culese. Este un produs unic, deoarece mixează cuburi de roşii tăiate fin cu suc de roşii. Bogat în substanţe nutritive este incontestabil partenerul perfect pentru paşte. Mutti Pulpă ne oferă gustul autentic al roşiilor coapte şi dulci păstrând culoarea naturală a roşiilor. Este un produs obţinut doar din roşii 100% italiene şi un praf de sare…nici un alt ingredient!
Mutti Pulpă are o consistenţă naturală, având puţin mai multă apă decât un piure, de aceea este perfectă pentru paşte pe baza de ou, pentru că acestea absorb mai mult sos. Mutti Pulpă este, de asemenea, perfectă pentru preparatele la cuptor care necesită timp de gătit mai îndelungat, dar puteţi de asemenea să încercaţi cu bruschetta sau bază pentru pizza atunci când doriţi aromă proaspătă de roşii.
Despre Mutti SPA – Mutti, cu o tradiţie în cultivarea şi prelucrarea roşiilor de peste 100 de ani, este una din cele mai vechi afaceri de familie din zona Parma – Italia. Fondată în 1899, Mutti a “revoluţionat “ de-a lungul timpului consumul de roşii: în 1951, Ugo Mutti lansează ideea pastei de roşii la tub, o idee foarte simplă, dar foarte practică. În 1971, Ugo Mutti a patentat o altă inovaţie: roşiile tocate mărunt, adică pulpă de roşii – produs gata de utilizat, realizat din roşiile curăţate, tăiate în bucăţi mici. Reţeta originală rămâne în continuare un secret păstrat în familie. În 1999, Mutti devine prima companie care-şi certifica produsele cu “Certification of Integrated Production“, iar în 2002, îşi certifica produsele cu “100% Pomodoro Italiano Certificato“, pentru a-şi evidenţia calitatea materiei prime şi controlul asupra producţiei.
Parmafood Group este partenerul Mutti în România. Începând cu anul 1991, în Bucureşti, Parmafood a dezvoltat o reţea naţională de distribuţie bazată în principal pe distribuţia produselor Santal, Parmalat. De-a lungul anilor, Parmafood îşi va completă oferta de import cu brand-uri Internaţionale: Mutti, Pietro Coriceli, Calvo, Tabasco şi multe altele fiind mereu în căutarea noului, a inovaţiei. Urmare a unei investiţii de peste 10 milioane euro în 2008, Parmafood va opera într-un nou Depozit Logistic destinat activităţii de distribuţi, cu o suprafaţă de 7 000mp, va implementa noi sisteme de operare integrate, WMS, ERP şi SFA care vor susţine o activitate la cele mai noi standarde. Actualmente, Parmafood acoperă toate segmentele de distribuţie la nivel naţional: K.A., Horeca, Retail Tradiţional.