Viitorul tau bebe, e ceea ce mananci!

Cu totii cunoastem sintagma “Esti ceea ce mananci”. Ei bine, aceasta sintagma se aplica perfect si in cazul viitorului tau bebe,  fie ca te afli in faza de preconceptie, fie ca esti insarcinata. In perioada sarcinii, mai mult ca niciodata este foarte important sa

800x800 natalvit IQ

adopti un stil de viata sanatos. Chiar daca este greu sa rezisti miturilor, nu uita ca in aceasta perioada nu trebuie sa mananci pentru doi (necesarul fatului fiind de 300-500 de calorii/zi) si nici nu e momentul sa iti satisfaci toate poftele pentru ca esti insarcinata. Nu vei face decat sa te ingrasi cateva kilograme bune si sa dai viata unui bebelus alimentat necorespunzator.

Iata cateva sfaturi simple care te vor ajuta sa dai nastere unui copil sanatos:

Nu sari peste micul dejun nici macar o zi!

Dupa cateva ore de somn atat tu cat si bebe aveti nevoie de energie. Un mic dejun sanatos si hranitor iti vor asigura energia pentru o noua zi de sarcina perfecta. Un exemplu de mic dejun sanatos si hranitor este format dintr-un ou, o felie de paine integrala si doua felii de branza proaspata de vaci. Daca esti pe fuga poti opta pentru o jumatate de cana de cereale integrale  cu muesli cu iaurt (iti recomandam sa iti cumperi separat cerealele si fructele deshidratate din magazinele naturiste si sa iti prepari singura mixul in functie de necesarul de vitamine si minerale de care ai nevoie).

Mananca de 5-6 ori pe zi.

Pe masura ce burtica ta creste, senzatia de satietate va creste si ea. Pentru a impiedica deficitul de vitamine si minerale este necesar sa mananci mai des. Iti recomandam ca in fiecare zi sa iei trei mese principale (mic dejun, pranz si cina) si 2 gustari.

Mananca cat mai variat!

Pe perioada sarcinii se poate sa ai momente cand ai vrea sa mananci doar cateva feluri de mancare din cauza greturilor si a starilor proaste generate de acestea. Incearca totusi, ca atunci cand te simti bine sa mananci cat se poate de variat. Pestele, puiul, legumele, fructele, nuciferele si alte alimente cat mai diferite iti vor asigura toate vitaminele si mineralele de care tu si bebe aveti nevoie.

Bea cat mai multa apa!

Apa este esentiala in timpul sarcinii. Dincolo de faptul ca vei avea picioare mai usoare, lipsa apei poate duce la deshidratare, un simptom extrem de grav in sarcina care poate conduce la nastere prematura. 2 pahare de apa consumate imediat cum te trezesti te vor ajuta la activarea organelor interne. Incearca sa ai cu tine tot timpul o sticla de apa si sa consumi cel putin 2l de apa in fiecare zi.

Ai grija la Vitamina D.

Vitamina D ajuta la buna absorbtie a calciului, lucru care ii ofera valente nebanuite in timpul sarcinii. Bebelusul din burtica ta are nevoi de calciu pentru dezvoltarea armonioasa a oaselor. Daca nu ii asiguri necesarul prin alimentatie si vitamine prenatale il va lua din propriile tale resurse. Aceasta este cauza problemelor dentare la mama sau a instalarii osteoporozei mai tarziu. Nu uita asadar de portia zilnica de vitamine prenatale si de soare!

Natalvit IQ este cea mai accesibila si complexa combinatie de minerale, vitamine, DHA si EPA dedicate mamei si fatului cu efecte benefice atat in perioada preconceptionala, in timpul sarcinii cat si postnatal.

Administrarea comprimatelor de Natalvit IQ scade riscul aparitiei malformatiilor congenitale si cel al nasterii premature, reduc simptomatologia asociata primului trimestru de sarcina (greata, varsaturi, ameteli).

Adminstrarea capsulelor de Natalvit IQ cu DHA si EPA contribuie la cresterea si dezvoltarea normala a creierului copilului, coordonarea motorie si dezvoltarea abilitatilor cognitive si a acuitatii vizuale.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *